יום ראשון, 1 ביולי 2012

קופה רשומת ריטליקס


קופות רשומות ריטליקס

האם הנכם בעלי עסק ? האם מצבור הלקוחות שלכם הולך וגדל ? ובכן, יתכן והגיע הזמן לרכוש לפחות קופה רושמת אחת על מנת להקל על פעילות העסק מכל הבחינות. שילוב קופה רושמת בתהליך המכירה ובמערכי הנהלת החשבונות ו/ או המלאי אינה דבר של מה בכך. לכן הדבר החשוב ביותר לזכור הוא לא להיות פזיזים ולבדוק היטב איזו חברה המספקת קופה רושמת היא המומלצת ביותר והכדאית ביותר עבור העסק שלכם.

רכישת קופה רושמת- מוצר או שירות ?

לעיתים, נדמה כי כאשר רוכשים קופה רושמת רוכשים מוצר בלבד. אולם כיום, רוב הקופות הרושמות הינן ממוחשבות באמצעות תוכנות ייעודיות מיוחדות. נשאלת השאלה, במידה ויש תקלה בקופה או באחת הפונקציות שלה האם יש גורם בחברה אשר מכרה לכם את הקופה אשר יעניק לכם שירות לטיפול בתקלה. חשוב לוודא את איכות השירות וזמינותו. האם קיימת תמיכה טלפונית ? תוך כמה זמן מגיע איש שירות לטיפול בתקלה ? וכדומה. אחת החברות המייצרות קופות רושמות ממוחשבות ומעניקות שירות לאחר הרכישה הינה חברת ריטליקס.

ריטליקס- רקע

חברת ריטליקס הוקמה בישראל בשנת 1982 והתמקדה בתחום התוכנה בענף הקמעונאות. בשנת 2008 היתה חברת ריטליקס כאחת מבין עשר החברות המובילות בתחום זה. החברה מתמקדת בפתרונות תוכנה בענף הקמעונאות על פי הצרכים הישראליים אשר לא תמיד זהים לצרכים של ענף הקמעונאות במדינות אחרות. כמו כן, חברת ריטליקס פיתחה תוכנות ייעודיות למדינות נוספות בעולם. כיום, תוכנת ריטליקס מותקנת בכ- 40,000 בתי עסק ברחבי העולם.

מהי קופה ממוחשבת מבית ריטליקס ?

ריטליקס הינה חברה המייצרת בין השאר קופות רשומות ממוחשבות מן המתקדמות ביותר בשוק. החברה מפתחת תוכנות ייעודיות ויישומים שונים כך שניתן יהיה להתאים את התוכנה ולהתקין את היישומים המתאימים לאותו בית עסק. משתמע מכך כי בית העסק יקבל בתוכנת ריטליקס המותקנת על הקופה הממוחשבת אשר ברשותו אך ורק את היישומים להם הוא זקוק ולא יהיה עמוס במידע ויישומים אשר אין לו כל צורך בהם ועלולים להכביד ולסרבל את המערכת, להקשות ולבלבל את המשתמשים.

יתרונות ברכישת קופה ממוחשבת מבית ריטליקס

  • ממשק נוח למשתמש- קיימים בתי עסק קמעונאיים רבים אשר רוכשים קופות ממוחשבות עבור תהליך ביצוע עסקאות. לא כל בתי העסק מעסיקים עובדים בעלי זיקה מידית למחשבים אשר יכולים להסתגל למערכת מחשובית חדשה בקלות. ניתן להתייחס לדוגמא לאוכלוסייה מבוגרת יותר אשר אין לה זיקה גבוהה למחשבים ולכן חובה כי התוכנה תהא קלה ונוחה למשתמש גם כאשר אין לו כל ידע מוקדם במחשבים. תוכנת ריטליקס הינה תוכנה פשוטה ביותר מבחינת המשתמש ולכן זמן ההדרכה לעובדים הינו קצר והם יכולים לצאת לדרך במהרה. כמו כן, מסכי הקופה הממוחשבת של ריטליקס הינם מסכי מגע צבעוניים בעלי פונט גדול ברור וקריא.

  • יישום ניהול מלאי- בניגוד לקופה רושמת רגילה אשר היישומים בה מתייחסים בעיקר לממשק המכירה עצמה, תוכנת ריטליקס מאפשרת ביצוע ניהול מלאי באמצעותה. לעובדה זו מספר יתרונות: ראשית, אין צורך לרכוש תוכנת ניהול מלאי ולכן בא לידי ביטוי חסכון כספי. שנית, מערכת ניהול המלאי "מדברת" באותה שפה כמו המערכת המתייחסת לביצוע העסקה. ושלישית, הסנכרון בין המערכות הינו קל ופשוט כיוון שהן מרושתות וקשורות אחת בשנייה.

  • שירות ומערך תמיכה- כנאמר לעיל, תהליך החדרת קופות ממוחשבות לשימוש בית עסק הינו תהליך מורכב המערב את כל מחלקות החברה. בכל התהליך ואף לאחריו יש צורך במערך שירות ותמיכה. חברת ריטליקס מספקת הדרכה מפורטת לעובדים תוך כדי הטמעה בחברה. כמו כן, מבחינת ריטליקס השירות והתמיכה הינם חלק בלתי נפרד מהעסקה ולכן הם ניתנים ברמה הגבוהה ביותר ובזמינות 24 שעות ביממה. התמיכה מתאפשרת תוך כדי שיחה טלפונית, צ'ט אינטרנטי עם נציג שירות ובמקרה הצורך איש שירות ותמיכה אשר מגיע לבית העסק עצמו.

קופות רושמות ריטליקס- חדשנות !

בימינו אנו, השוק הקמעונאי מתפתח בקצב מסחרר מיום ליום. מוצרים חדשים, חומרים מחודשים ומשודרגים ושיטות שיווק שונות מובילות את חברת ריטליקס להתאים את היישומים בקופה הרושמת לאותם חידושים. בין השאר, פיתחה חברת ריטליקס לאחרונה יישום אשר מתאים לענף המסעדנות ומחשב את הערך הקלורי של המנות. יישום זה בא לתת מענה לשיטות השיווק האגרסיביות בתקופה האחרונה אשר מעלות את חשיבות התזונה הנכונה בקרב הלקוחות.

ולסיכום, אין ספק כי התוכנות והיישומים אשר מפתחת חברת ריטליקס הינם רבים וייחודיים ומעניקים ערך מוסף על פני קופות ממוחשבות אחרות.